نحوه عملکرد دستگاه لاغری لیپوزیرو

نحوه عملکرد دستگاه لاغری لیپوزیرو Lipozero | بررسی علمی + مزایا و معایب 

میزان تاثیر گذاری و نحوه عملکرد دستگاه لاغری لیپوزیرو Lipozero  چگونه است؟ آیا این انقلاب ارزشمند در صنعت زیبایی همانگون که می گویند موثر واقع می شود؟ آیا روی همه افراد با تایپ های مختلف تاثیر یکسان دارد؟ برای شناختن بیشتر و کسب اطلاعات کلیدی و تخصصی در خصوص این دستگاه با ما همراه باشید.

تکنولوژی های نوین دستگاه لاغری لیپوزیرو Lipozero 

از دلایل محبوبیت دستگاه لاغری Lipozero می‌توان به چهار مورد از تکنولوژی های برتری که در این دستگاه به کار رفته اشاره کنیم. موارد ذکر شده تاثیر زیادی بر عملکرد دستگاه لاغری لیپوزیرو می‌گذارد.

 RF یا Radiofrequency درواقع یک فرکانس صوتی بوده و دامنه آن از امواج رادیویی بیشتر است. فرکانس RF  از لایه رویین پوست عبور کرده و بافت زیرین نفوذ و باعث افزایش دمای بافت می‌شود. افزایش دما منجر به تقویت فعالیت سلولی، تحریک تولید کلاژن و تحریک سیستم لنفاوی می‌شود. فرکانس RF در دستگاه لیپوزیرو به  تناسب اندام و کاهش چربی‌های موضعی کمک می‌کند.

 همچنین وکیوم Vacuum، که یا جذب فشار منفی که بر روی پوست و به طور متمرکز روی لایه های زیرین ایجاد می‌کند. موجب افزایش جریان خون، کاهش سلول‌های چربی و افزایش کلاژن پوستی شده و در نهایت با شکستن بافت چربی‌، موجب کاهش تجمع و تراکم سلول های چربی و در نتیجه کاهش سایز می شود. 

  • به طور علمی ثابت شده است وکیوم به افزایش گردش خون موضعی کمک کرده و تخلیه لنفاوی را تحریک می‌کند.
  • باعث افزایش اکسیژن انسانی به سلول‌ها شده و فعالیت فیبروبلاست را افزایش می‌دهد.

 کویتیشن یا اولتراسونیک لیپولیز با امواج فرکانس بالا معمولاً بیشتر از ۳۰۰۰۰ هرتز از طریق ایجاد حفره‌های میکروسکوپیک در چربی‌های زیر پوستی عمل می کند. با این فناوری در دستگاه لاغری لیپوزیرو Lipozero می‌توان  چربی‌ها را تجزیه کرد و ضخامت لایه چربی را کاهش داد.

LED مخفف تکنولوژی Low Level Laser بوده و معنای آن  لیزرهای کم‌توان است. LED ها با تابش نور مرئی و نزدیک به پوست، فرآیندهای متابولیک سلولی را افزایش داده و باعث شکستن سلول‌های چربی در زیر پوست می‌شود. در این روش دفع چربی‌ها از طریق سلول‌های چربی امکان پذیر بوده و به کاهش چربی‌های موضعی و بهبود ظاهر پوست کمک می‌کند.

  •     سطح لیزر ال ای دی‌ها کمتر از ۶۵۰ نانومتر است.
  •     این لیزر کروموفور سیتوکروم C اکسیداز را هدف قرار داده  فعالیت زیستی آن را افزایش می‌دهد.
  •     گلیسیریدها جزو چربی‌های سخت هستند ولی با اشعه ال ای دی می‌توان آن را به گلیسرول و اسید چرب آزاد  تجزیه کرد.

ویژگی مهم دستگاه لاغری لیپوزیرو Lipozero 

عملکرد دستگاه لاغری لیپوزیرو کاملا جامع بوده و موارد مختلفی را در بر می‌گیرد. همین ویژگی باعث شده در اکثر کلینیک‌های زیبایی و لاغری استفاده از دستگاه لاغری لیپوزیرو برای لاغری موضعی، اولویت پزشکان و کارشناسان باشد. این دستگاه لاغری علاوه بر گسستن زنجیره چربی به از بین بردن سلولیت بدن نیز کمک می‌کند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم چهار تکنولوژی RF، وکیوم،  کویتیشن و LED را ساپورت می‌کند. هر یک از این تکنولوژی‌ها به صورت مجزا یا ترکیبی برای شکل‌دهی به بدن، کاهش چربی‌های موضعی و بهبود ظاهر سلولیت تاثیر مثبت دارند.

 دومین ویژگی این دستگاه جوانسازی پوست است. طبق بررسی‌های انجام شده در کلینیک‌های زیبایی و پژوهش سراها، دستگاه های Lipozero نه تنها به کاهش چربی‌های موضعی کمک می‌کند، بلکه با تکنولوژی‌های متعدد، باعث جوانسازی پوست می‌شود. به عنوان مثال، تکنولوژی RF کلاژن سازی و جوانسازی پوست را تقویت می‌کند، در حالی که LED فعالیت سلولی و تقویت متابولیسم سلولی را تحریک می‌کنند. این ترکیب از عملکردها به شما امکان می‌دهد تا همزمان با لاغری، پوست جوان‌تر و سفت‌تری داشته باشید.

 دستگاه لاغری لیپوزیرو

مزایای دستگاه لاغری Lipozero 

اگر عملکرد دستگاه لاغری لیپوزیرو را مورد بررسی قرار دهیم، از مزایای آن می‌توان به کاهش چربی و سلولیت اشاره کرد.  این دستگاه‌ با تکنولوژی‌های مختلفی مانند لیپولیزر، رادیو فرکانسی، لیزر و… چربی‌های سطحی و عمیق را می‌کاهد. 

این دستگاه با افزایش تولید کلاژن و الاستین، پوست را تقویت کرده و از ایجاد چین و چروک در آن جلوگیری می‌کند. تکنولوژی‌ها موجود در دستگاه لاغری Lipozero با افزایش جریان خون به نواحی مختلف بدن، اکسیژن رسانی به سلول‌های پوستی را افزایش داده در نتیجه باعث جوانسازی آن می‌شود.

دغدغه اصلی زیبا جویان کاهش حجم بدن و داشتن پیکر ایده آل است، استفاده رندوم و ایده آل از دستگاه لاغری لیپوزیرو باعث کاهش حجم بدن و مدل سازی می‌شود. این روش غیر تهاجمی است و نیاز به جراحی ندارد. بنابراین نیاز به دوره نقاهت و استراحت ندارد.

معایب دستگاه لاغری Lipozero 

افرادی که پوست آنها نسبت به امواج و ال ای دی حساس است، امکان دارد دچار التهاب، خشکی پوست یا حساسیت‌های پوستی شود. زیبا جو برای اینکه دوره لاغری موقت نباشد باید مراقبت‌های پس از لاغری را به طور کامل انجام دهد.

عملکرد دستگاه لاغری لیپوزیرو به گونه‌ای است که حداقل ۵ الی ۱۰ ماه باید جلسات آن را انجام دهد امکان دارد قیمت این جلسات برای برخی افراد هزینه بر و گران نکات مهم برای استفاده از دستگاه لاغری Lipozero چیست؟

اپراتورهایی که با دستگاه لاغری لیپو کار می‌کنند موظف هستند با دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های تولید کننده آشنا بوده و تمام قوانین آن را را به دقت مطالعه و به آن‌ها عمل کنند که شامل موارد زیر است:

  • نحوه استفاده
  • مدت زمان هر جلسه
  • وضعیت پوستی
  • سلامت عمومی زیبا جو

اپراتور قبل از کار کردن با دستگاه، تست کوچک در یک ناحیه کوچک از بدن انجام می‌دهند تا مطمئن شوند پوست شما به درستی به این تکنولوژی واکنش نشان می‌دهد. پس از هر جلسه، پوست خود را به درستی مرطوب کرده و و توصیه‌هایی که دکتر پیشنهاد می‌دهد را به طور کامل انجام دهید. مهم‌ترین توصیه‌ها بعد از دستگاه لاغری شامل موارد زیر است:

  • انجام پیاده روی ورزش‌های هوازی به مدت ۸ الی ۱۰ روز
  • نوشیدن روزانه آب برای دفع چربی‌های شکسته شده

 برای دست‌یابی به نتایج بهتر، به نظر می‌رسد که تکرار جلسات منظم، رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی، تاثیرات بیشتری داشته باشد. در صورتی که مشکلی در طول استفاده به وجود بیاید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که عملکرد دستگاه لاغری لیپوزیرو برای نوع چربی‌های بدن شما سازگار است.

کلام آخر

در این پست کوشیدیم چهار مورد از تکنولوژی های برتری که در پروسه تولید دستگاه لیپوزیرو تعبیه شده و این گجت را به یک محصول ویژه تبدیل کرده است را با زبانی ساده به رشته تحریر دراوریم. باید در نظر داشت که یکی از ویژگی های خارق العاده این تکنولوژی نوین در صنعت زیبایی و سلامت که باعث شده محبوبیت بسیاری در کمترین زمان ممکن در سطح جهانی پیدا کند، این است که عملکرد این دستگاه ها غیر تهاجمی بوده و هیچ ضرر و صدمه به سلول‌های پوستی و زیر پوستی وارد نمی‌کند. این دستگاه تنها زنجیره چربی را شکسته و می‌توان با نوشیدن آب یا ورزش هوازی آنها را دفع کرد. امیدواریم که مطلب فوق برای شما مفید واقع شده باشد. با آرزوبهترین ها. رها آرا 

 

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط