نتیجه‌ گیری از دستگاه‌ های لاغر

نتیجه‌ گیری از دستگاه‌ های لاغری چقدر طول میکشه

مدت زمان نتیجه گیری از دستگاه های لاغری چقدر است؟ چه عواملی در دستیابی به نتایج بهتر و مطلوب‌تر از دستگاه‌ های لاغری موثر هستند؟ استفاده از انواع دستگاه‌ های لاغری مانند دستگاه لاغری ۳Max CoolShaping از جمله روش‌ های رایج و نوینی می‌ باشد که افراد برای لاغری خود استفاده می‌ کنند. تنوع در بین این دستگاه‌ ها بسیار زیاد است و حتی عملکرد آنها نیز در بیشتر مواقع با یکدیگر متفاوت می‌ باشد، به همین دلیل است که احتمال دارد شما نیاز به زمان‌ های متفاوتی جهت دستیابی به نتایج مطلوب نیاز داشته باشید که این زمان علاوه بر تفاوت در عملکرد دستگاه‌ ها به نوع و میزان چاقی در بدن شما نیز بستگی دارد. در این مقاله مدت زمان نتیجه‌ گیری از دستگاه‌ های لاغری و عوامل تاثیرگذار بر آن را بررسی می‌ کنیم.

مدت زمان نتیجه‌ گیری از دستگاه‌ های لاغری

اگر به این فکر هستید که مدت زمان نتیجه‌ گیری از دستگاه‌ های لاغری چقدر است و شما پس از گذشت چه مدت زمانی می‌ توانید به نتایج قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنید، بهتر است بدانید دستگاه‌ های لاغری با یکدیگر متفاوت می‌ باشند که این تفاوت در عملکرد آنها نیز مشخص است، به این ترتیب اینکه چقدر زمان نیاز است تا شما به نتایج مطلوب در این زمینه دست پیدا کنید به عوامل و موارد مختلفی بستگی دارد که مهم‌ ترین این عوامل عبارتند از:

  • میزان اضافه وزن

اینکه شما چه مقدار اضافه وزن دارید و دقیقاً هدف تان از کاهش یافتن وزن چیست، می‌ تواند نحوه رژیم غذایی و تعداد جلسات استفاده از دستگاه‌ های لاغری را برای شما مشخص کند، چون اگر اضافه وزن شما بسیار زیاد باشد، واضح است که برای دستیابی به نتیجه درمانی بهتر نیاز به یک برنامه پیوسته و طولانی‌ تر خواهید داشت تا به این نتیجه دست پیدا کنید که خب در این روند حتماً باید کمی صبر و حوصله نیز به خرج بدهید و توقع نداشته باشید تنها طی چند جلسه به وزن دلخواه و ایده‌آل دست پیدا کنید.

  • شدت و نوع تمرین

گفتیم که دستگاه‌ های لاغری تنوع دارند و به همین دلیل تمرینات مختلفی را برای دستیابی به کاهش وزن و لاغری انجام می‌ دهند که از تمرینات مقاومتی و قدرتی گرفته تا بسیاری از تمرینات کاردیو واسکولار می‌ باشد. استفاده کردن از این دستگاه‌ ها با تنوع و شدت‌ های مناسب و در کنار یک برنامه تمرینی کاملاً پیوسته و منظم می‌ تواند مدت زمان استفاده از آن را برای شما مشخص کند و هر چه که شما بتوانید این تمرینات را به درستی و با دقت بالایی انجام دهید قطعاً زمان استفاده از آنها نیز کاهش پیدا می‌ کند.

  • عوامل تاثیرگذار بر چاقی

علاوه بر موارد ذکر شده دیگر عواملی مانند سطح فعالیت بدنی، میزان استرس، ژنتیک، تغذیه و حتی سن نیز در مدت زمان استفاده از انواع دستگاه‌های لاغری تاثیرگذار می باشد، چون هر کدام از این موارد به تنهایی می‌توانند عامل مهمی جهت افزایش یا کاهش وزن باشند، به این ترتیب برخی از افراد نتایج بهتر و سریع‌تری را به دست می‌آورند. این موضوع در حالی است که افراد دیگری احتمال دارد به مدت زمان بیشتری جهت رسیدن به وزن ایده‌آل نیاز داشته باشند.

دستگاه‌ های لاغر

  • پیوستگی

مورد دیگری که به شما کمک می‌کند در مدت زمان مشخص و البته کوتاهی به نتایج مطلوب دست پیدا کنید، پیوستگی و نظم در انجام دادن تمرینات می‌باشد. بنابراین هنگامی که از دستگاه‌های لاغری استفاده می‌کنید، باید برای زمان کاملاً مشخص و معینی مثلاً ۳ الی ۵ جلسه در طول یک هفته پایبند باشید و در این باره نظم را رعایت کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود را از این دستگاه‌ها ببینید.

  • تنوع در تمرینات

در تمریناتی که انجام می‌دهید تنوع ایجاد کرده و در روند لاغری خودتان دستگاه‌های مختلف را امتحان کنید، به این ترتیب شما از انجام دادن یک سری تمرینات تکراری خسته نخواهید شد و تمایل بیشتری به انجام دادن تمرینات متنوع خواهید داشت که در پی آن عضلات بدنتان همواره فعال خواهد بود.

  • تناسب با هدف

مطمئن شوید که هدف شما یعنی کاهش وزن با تمرینات که انجام می‌دهید تناسب و همخوانی دارد، چون ممکن است برخی از دستگاه‌های لاغری با اهداف خاصی تولید شده باشند و اگر شما به صورت ناخواسته و برای کارهای دیگری از آنها استفاده کنید، قطعاً نتیجه مطلوب به دست نمی‌آورید. در این راستا آن دسته از تمریناتی که بالا بردن ضربان قلب و چربی سوزی را تقویت می‌کنند گزینه‌ های مفید و مناسبی برای شما هستند.

  • تغذیه سالم و مناسب

تمرینات لاغری و استفاده از انواع دستگاه‌های لاغری تنها به عنوان بخشی از فرایندهای لاغری و کاهش وزن محسوب می‌شوند که شما با انجام دادن مستمر و مرتب آنها می‌توانید پس از مدت زمانی به وزن ایده‌آل خود دست پیدا کنید، اما واقعیت این است که ما در کنار انجام دادن هرگونه فعالیت و تمرینی به یک رژیم غذایی متعادل و سالم نیازمند هستیم. چنین رژیم غذایی باید در طول استفاده از دستگاه‌های لاغری و حتی پس از آن به درستی رعایت شود، چون احتمال افزایش وزن پس از دوره درمان و در صورت رعایت نکردن رژیم غذایی وجود دارد. پس توجه کنید که در این زمینه یک رژیم کم کالری و سالم را جایگزین رژیم غذایی قبلی خودتان کنید. یعنی در کل غذاهای کم کربوهیدرات و کم چرب را استفاده کرده و بسیاری از مواد غذایی از جمله مصرف برخی شیرینی جات مانند قند و شکر را به طور کامل از سبد غذایی روزانه خودتان کنار بگذارید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله مدت زمان نتیجه‌ گیری از دستگاه‌های لاغری و عوامل مهم و تاثیرگذار در این روند را بررسی کردیم. وقتی که شما از یک دستگاه لاغری استفاده می‌کنید در کنار آن عوامل مختلفی از جمله نظم و انضباط در استفاده از دستگاه، تغذیه مناسب، پیوستگی و شدت و نوع تمرینات می‌توانند جز مهم‌ترین موارد تاثیرگذار جهت کاهش وزن باشند که به توضیح یک به یک این موارد پرداختیم. در واقع شما وقتی که از یک دستگاه لاغری استفاده می‌کنید لازم است که نکات مهم ذکر شده را در این باره به کار بگیرید تا در نهایت نتایج دلخواه را در این روند به دست بیاورید.

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط