لاغری با دستگاه کول شیپینگ

لاغری با دستگاه کول شیپینگ چگونه است

لاغری با دستگاه کول شیپینگ چه مزیت‌هایی دارد؟ شما برای لاغری و کاهش وزن کدام متد را انتخاب میکنید؟ روش های تهاجمی یا استفاده از دستگاه‌های لاغری را ترجیح می‌دهید؟ آیا با نحوه عملکرد دستگاه لاغری کول شیپینگ آشنا هستید؟ لاغری با دستگاه کول شیپینگ روش جایگزین و کاملاً ایمن برای برخی از جراحی‌های خطرناک لاغری مانند ساکشن می‌باشد. امروزه استفاده کردن از چنین دستگاه‌هایی در بین مردم رواج بالایی پیدا کرده است که همچنان نیز استفاده از آن ها رو به افزایش است. دلایل مختلفی برای رواج استفاده از آن وجود دارد که از آن جمله می‌توان حداقل عوارض جانبی و خطرات کمتر در مقایسه با دیگر شیوه‌های لاغری را ذکر کرد. در این مقاله لاغری با دستگاه کول شیپینگ، عملکرد، مزیت‌ها و دیگر نکات در خصوص آن را بررسی می‌ کنیم.

آشنایی با دستگاه کول شیپینگ

گفتیم که لاغری با دستگاه کول شیپینگ از شیوه‌های رایج برای کاهش وزن و لاغری می‌باشد که امروزه جایگزین امن و مطمئن برای بسیاری از شیوه‌های لاغری از جمله جراحی‌های خطرناک ساکشن محسوب می‌شود. این موضوع سبب شده است که استفاده از دستگاه لاغری کول شیپینگ در بین مردم رواج پیدا کند و همچنان نیز رو به افسون است، چون عوارض جانبی و حداقل خطرات را برای مصرف کننده دارد. نه تنها شیوه‌های متعدد جراحی بلکه بسیاری از دستگاه‌هایی که برای لاغری استفاده می‌شوند معمولا با عوارضی مانند خونریزی همراه هستند که همین موضوع موجب هراس مصرف کننده جهت استفاده از این دستگاه‌ها می‌شود. اما دستگاه کول شیپینگ توانسته است چنین مشکلاتی را پشت سر بگذارد، به طوری که با کمترین عارضه و خطری، مصرف کننده می‌تواند از آن استفاده کند.

مزیت‌ های دستگاه کول شیپینگ

لاغری با دستگاه کول شیپینگ نسبت به دیگر شیوه‌های لاغری و حتی جراحی ساکشن مزیت‌های خوبی دارد. این دستگاه می‌تواند با انتقال دادن و نفوذ سرما در داخل بدن افراد و به بافت‌های چربی باعث تحلیل رفتن این چربی‌ها شود. برخی افراد فکر می‌کنند دستگاه لاغری کول شیپینگ موجب کاهش یافتن حجم چربی‌ها خواهد شد، اما چنین نیست و این دستگاه دمای زیر صفری را در بدن فرد ایجاد می‌کند که به موجب آن سلول‌های چربی آنها کاهش پیدا کرده و در نهایت نیز حجم آنها کمتر می‌شود. وقتی که سرمای زیاد به بافت‌های چربی انتقال پیدا کند، موجب تجزیه آنها خواهد شد، سپس این بافت‌های تجزیه شده وارد کبد می‌شوند و در نهایت به سیستم گوارشی منتقل شده و از طریق مدفوع از بدن افراد دفع خواهند شد.

دستگاه کول شیپینگ

غیر تهاجمی بودن روند لاغری

این عمل در واقع هیچ گونه جراحت، درد، سوزش، خارش، خونریزی و غیره را در پی نخواهد داشت. از همین جهت است که لاغری با دستگاه کول شیپینگ به عنوان روشی مناسب و ایمن برای آن دسته از افرادی شناخته شده است که تصمیم به پیکرتراشی دارند، اما در واقع از عمل‌های پر ریسک و خطرناک آن می‌ترسند.

کول شیپینگ به آسانی سلول‌های مولد چربی را و حتی بسیاری از سلول‌های چربی را منجمد می‌کند، علاوه بر آن حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد از سلولیت‌های موجود در بدن را نیز از بین می‌برد.

لاغری به صورت موضعی و کنترل شده

این دستگاه به آسانی می‌تواند بر روی چربی‌های تجمع پیدا کرده در قسمت‌های زیر کارساز باشد:

  • زیر باسن
  • پهلوها
  • بازوها
  • کلیه قسمت‌ها و نواحی شکم
  • باسن
  • زیر بغل
  • گردن
  • عملکرد دستگاه کول شیپینگ

برای استفاده کردن از دستگاه کول شیپینگ ابتدا پزشک چربی‌های اضافی که در بدن فرد به وجود آمده‌اند را معاینه می‌کند. سپس متناسب با میزان و مقدار چربی‌ها و همچنین شرایط عمومی بیمار یک سری هندپیس مناسب را انتخاب کرده و در نهایت درمان را شروع می‌کند. ۶۰ الی ۷۰ دقیقه زمان نیاز است تا چربی‌ها با استفاده از دستگاه کول شیپینگ منجمد شوند. پس از این زمان نیز ناحیه منجمد شده ماساژ داده می‌شود تا به این ترتیب سلول‌های چربی کاهش پیدا کرده و از طریق سیستم گوارشی از بین بروند. این شیوه از لاغری در واقع نیازی به جراحت، بیهوشی، بخیه زدن، دوره نقاهت و غیره ندارد. از همین جهت است که افراد زیادی آن را به روش‌های جراحی لاغری ترجیح می‌دهند. البته برای استفاده کردن از آن باید حتماً به توصیه‌های پزشک خود نیز توجه داشته باشید که از آن جمله رژیم غذایی سالم و درست و ورزش مکرر و روزانه می‌باشد. از طرفی به علت قدرت بسیار بالای دستگاه هرگز استفاده از آن برای چربی‌سوزی صورت توصیه نمی‌شود، چون موجب شلی و افتادگی پوست صورت خواهد شد.

معایب و عوارض دستگاه کول شیپینگ

فراموش نکنید که کلیه شیوه‌هایی که برای لاغری و کاهش وزن مطرح می‌ شوند، همواره ممکن است عوارض و معایبی را برای بدن افراد به دنبال داشته باشند که این موضوع در خصوص دستگاه لاغری کول شیپینگ نیز صدق می‌ کند. لاغری با استفاده از این دستگاه در واقع نوعی شیوه درمانی غیر تهاجمی می‌ باشد که معمولاً عارضه‌ای به همراه ندارد، اما احتمال دارد که شما در ناحیه استفاده از دستگاه با عوارضی مانند سوزش و درد خفیف در حین انجام و یا برخی از عوارض مانند دمای سرد بالا در بافت‌ های بدن پس از استفاده از دستگاه را احساس کنید. برخی مواقع نیز ممکن است در قسمت‌ هایی که با سرمای شدید مواجه شده‌اند با تغییر رنگ پوست مانند حساسیت پوستی، کبودی یا التهاب مواجه شوید.

عوارض جزئی پس از گذشت مدت زمان کوتاه چند هفته‌ای برطرف می‌ شوند که اگر غیر از این باشد حتماً باید موضوع را به درمانگر یا پزشک خود اطلاع دهید. به احتمال زیاد نیز پس از درمان پزشک به شما توصیه کند که همواره از غذاهای رژیمی و خاص استفاده کنید، چون برای دستیابی به نتیجه مطلوب از روند استفاده چنین دستگاهی نیاز است که ورزش و رژیم غذایی مناسب را نیز در برنامه روزانه خود بگنجانید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله لاغری با دستگاه کول شیپینگ را بررسی کردیم. انواع دستگاه‌ هایی که با نام دستگاه‌ های لاغری و کاهش وزن مطرح می‌شوند جایگزین کاملاً امن و مطمئن برای برخی از جراحی‌ های سنگین ساکشن هستند که نمونه‌ای از آنها نیز دستگاه کول شیپینگ است. این دستگاه یک دستگاه کاملاً رایج و پر استفاده در بین مردم است که کمترین و حداقل عوارض را به همراه دارد، در عوض نتایج خوب و مطلوبی را نیز به دست می‌دهد.

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط