قبل و بعد از لاغری با دستگاه لاغری

مراقبت‌ های قبل و بعد از لاغری با دستگاه لاغری

مراقبت‌ های قبل و بعد از لاغری با دستگاه لاغری چگونه است؟ کاهش وزن با انواع دستگاه‌ های لاغری مانند دستگاه لاغری Lipozero از جمله روش‌ هایی است که به صورت غیر تهاجمی و موضعی انجام می‌ شود. در بسیاری از این دستگاه‌ ها این شیوه در واقع به صورت نوعی لیپوساکشن سه بعدی است که می‌ تواند بسیاری از چربی‌ های سلولیتی و سرسخت را هدف قرار دهند که طی ورزش یا رژیم غذایی از بین نرفته اند. اما در خصوص استفاده کردن از این دستگاه‌ ها قوانین و قواعدی وجود دارد که فرد حتماً باید آن ها را مورد توجه قرار دهد، یعنی با رعایت کردن مراقبت‌ های قبل و بعد از لاغری با دستگاه لاغری است که شما می‌ توانید به وزن ایده‌آل خود رسیده و نتیجه دلخواه را از این روش به دست بیاورید. در این مقاله مراقبت‌ های قبل و بعد از لاغری با دستگاه لاغری را بررسی می‌ کنیم.

نکات ضروری برای قبل و بعد از لاغری با دستگاه لاغری

گفتیم که چاقی و اضافه وزن مشکل رایج در بین بسیاری از مردم است که به دنبال آن ممکن است مشکلات دیگری از جمله برخی بیماری‌ ها بروز کند. به همین دلیل است که شیوه‌ های مختلفی جهت کاهش دادن وزن افراد و دستیابی به وزن ایده‌ آل همواره مطرح می‌ شوند که هر کدام از آنها به نوبه خود می‌ تواند در این فرایند تاثیرگذار باشد. نمونه‌ ای از این روش‌ ها نیز استفاده از انواع مختلف دستگاه‌ های لاغری مانند دستگاه لاغری Lipozero می‌ باشد. این دستگاه‌ ها به طور کاملاً اصولی و مطابق با متدهای روز دنیا طراحی شده‌ اند که توسط علم پزشکی نیز مورد تایید هستند و شما می‌ توانید مطابق با آنچه که پزشک معالج شما تشخیص می‌ دهد از آنها در روند درمان خود استفاده کنید. امروزه این دستگاه‌ های مدرن با تنوع بالا و البته کارایی‌ های مختلف تولید شده‌ اند که گاهی مواقع عملکرد آنها نیز با یکدیگر کاملاً متفاوت می‌ باشد. به جهت دستیابی به نتایج مطلوب طی استفاده از انواع دستگاه‌ های لاغری لازم است که شما به یک سری نکات مهم در این خصوص توجه داشته باشید که قبل و بعد از استفاده از دستگاه ضروری هستند و در واقع شما با رعایت کردن این نکات است که می‌ توانید به نتیجه دلخواه در روند استفاده از دستگاه‌ های لاغری دست پیدا کنید:

مراقبت‌ های قبل از استفاده از دستگاه لاغری

پیش از آنکه برای خرید و استفاده از دستگاه‌ های لاغری مراجعه کنید، به نکات زیر توجه داشته باشید، چون لازم است تمامی آنها را قبل از استفاده از دستگاه در نظر بگیرید:

دستگاه لاغری

  • پرهیز از خوردن و آشامیدن

در ابتدا شاید شما باید بتوانید مطابق با آنچه که پزشک برای شما در نظر گرفته است خوردن و آشامیدن انواع مواد غذایی و نوشیدنی‌ ها را تنظیم کنید، به این ترتیب که تا ۲۴ ساعت قبل و یا حتی بعد از درمان نباید هیچ گونه الکلی بنوشید. از طرفی تا دو ساعت قبل نوشیدنی‌ های کافئین‌ دار را به طور کامل کنار بگذارید و آب را جایگزین آن کنید، یعنی ۲۴ ساعت پیش از شروع درمان شما باید حداقل ۲ لیتر آب را مصرف کرده باشید. این موضوع در خصوص غذاها نیز صدق می‌ کند، یعنی تا دو ساعت پیش از شروع درمان نباید هیچ غذای سنگینی را مصرف کنید، از طرفی نیز سعی کنید رژیم غذایی خودتان را تغییر داده و یک رژیم کم کربوهیدرات و کم چرب را دنبال کنید، به طوری که این روش در دستیابی به نتایج دلخواه و مطلوب به شما کمک خواهد کرد. حتی این احتمال وجود دارد که در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده نه تنها شما در روند استفاده از دستگاه‌ های لاغری نتیجه مطلوب را بدست نیاورید، حتی ممکن است گاهی اوقات با نتایج عکس مواجه شده و یا این دستگاه‌ ها عوارض جدی را برای شما رقم بزند.

مراقبت‌ های بعد از استفاده از دستگاه لاغری

نه تنها پیش از استفاده از دستگاه لاغری که حتی پس از استفاده از آن نیز لازم است شما نکات مهمی در این خصوص را رعایت کنید که عبارتند از:

جهت دستیابی به نتایج بهتر و قابل قبول‌ تر در روند استفاده از دستگاه‌ های لاغری پس از  کویتیشن انجام این کار ها را باید رعایت کنید.

  • جهت دفع کردن بهتر چربی‌ های تجزیه شده در داخل بدن باید در طول سه روز بعد از روند درمان حدود ۲ لیتر آب را به طور کامل بنوشید.
  • پس از انجام دادن کویتیشن عمولاً بدن ما به مدتی زمان نیاز دارد تا بتواند سموم و چربی‌ ها را به طرز درستی دفع کند، پس لازم است که بین جلسات درمانی حدود ۳ روز فاصله را رعایت کنید.
  • تحریک کردن موضعی ناحیه درمان پس از هر جلسه مهم است، یعنی نواحی که بر روی آن فرایند لاغری با دستگاه را انجام داده‌اید را حتماً باید ماساژ دهید تا از رسوب مجدد سموم و چربی در این قسمت‌ ها پیشگیری شود. مصرف هر گونه قند و یا کربوهیدرات‌های تصفیه شده از جمله پاستای سفید، نان سفید، کیک و موارد مشابه را کاملاً محدود کنید.
  • تمرکز شما در روند رژیم غذایی باید بر روی سبزیجات و میوه‌جات تازه و در کنار آن غلات کامل از جمله نان سبوس‌دار، برنج قهوه‌ای و کینوا باشد. به هیچ وجه پس از استفاده از دستگاه‌های لاغری کالری مازاد استفاده نکنید تا به این ترتیب بدن شما بتواند تری گلیسیریدی که در فرایند استفاده از دستگاه‌ها آزاد شده است را به خوبی بسوزاند.
  • انجام دادن ورزش‌های هوازی پس از استفاده از دستگاه می‌ تواند جهت سوزاندن چربی‌ های آزاد شده در بدن کمک کند.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله نکات مهم و مراقبت‌ های قبل و بعد از لاغری با دستگاه‌های لاغری را بررسی کردیم. دستگاه‌ های لاغری در واقع شیوه‌های نوینی هستند که در علم پزشکی از آنها جهت کاهش وزن افراد استفاده می‌شود، اما موضوع مهم در خصوص این دستگاه‌ها این است که شما باید به نکات مهمی توجه داشته باشید و مراقبت‌های قبل و بعد از لاغری با دستگاه‌های لاغری را رعایت کنید، چون در غیر این صورت ممکن است نتوانید به نتایج دلخواه و مطلوبی دست یابید.

 

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط