روش‌ های لاغری شکم و پهلو

کاربردی‌ ترین روش‌ های لاغری شکم و پهلو بدون درد و خونریزی

کاربردی ترین روش های لاغری شکم و پهلو بدون درد و خونریزی کدامند؟ چاقی از مشکلات رایجی است که معمولاً افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که این مشکل در قسمت‌هایی از بدن مانند شکم و پهلو بیشتر خودش را نشان می‌دهد، از همین رو در کنار برنامه‌های رژیمی مختلف به این قسمت‌ها از بدن‌ها همواره توجه ویژه می‌شود. روش‌های مختلفی توسط کارشناسان و پزشکان جهت برطرف کردن چنین مشکلی مطرح شده است که از جمله آنها عرضه انواع دستگاه‌های لاغری مانند دستگاه لاغری ۳Max CoolShaping می‌باشد. که از لحاظ کاربردی، علمی و عملی امتحان خود را پس داده و در سراسر دنیا به عنوان بهترین متد های لاغری، از آنها استقبال می شود. البته روش‌های لاغری شکم و پهلو متفاوت هستند و علاوه بر استفاده از این دستگاه‌های مدرن لاغری می‌توان به راه‌های درمانی و غیر درمانی مانند ورزش کردن اشاره کرد. در این مقاله کاربردی‌ ترین روش‌ های لاغری شکم و پهلو بدون درد و خونریزی را معرفی می‌ کنیم.

اصول اولیه لاغری شکم و پهلو

اگر شما هم به دنبال روش‌ های لاغری شکم و پهلو بدون هیچ گونه درد و خونریزی هستید که با کمک آن بتوانید چربی‌ های اضافه در این قسمت‌ها را از بین ببرید، راه‌ های زیر را فراموش نکنید:

  • حذف شکر از برنامه غذایی

وقتی که شما یک آبمیوه آماده را از سوپرمارکت بخرید با مصرف آن کالری بیشتری وارد بدن شما خواهد شد که قابل مقایسه با نوشیدنی‌های دست‌ساز نیست. در داخل این نوشیدنی‌های آماده فرآورده‌های اضافی و شکر وجود دارد. درست زمانی که ما انواع کیک‌ها و شیرینی‌ها را استفاده می‌کنیم و با مصرف آنها مقداری قند و شکر مصنوعی وارد بدنمان می‌شود. جهت به تعادل رساندن وزن بدن و لاغری شکم و پهلو در وهله نخست شما باید غذاهای با انواع مواد افزودنی از جمله شکر اضافه را به طور کامل از برنامه غذایی حذف کنید.

  • مصرف ویتامین سی بیشتر

مصرف ویتامین سی می‌تواند از ایجاد بسیاری از مشکلات سلامتی و استرس پیشگیری کند. ویتامین سی را می‌توانید از مواد غذایی مانند فلفل دلمه‌ای، لیمو، پرتقال، کلم بروکلی، گل کلم و کیوی به دست بیاورید. این ویتامین به هضم بهتر غذا و همچنین حفظ کردن فشار خون شما کمک می‌کند، به این ترتیب می‌تواند برای لاغری شکم و پهلو بدون هیچ گونه ورزشی موثر واقع شود.

  • هیدراته بودن

سعی کنید همیشه هیدراته بمانید، یعنی نوشیدن آب به میزان بالا و حداقل ۸ لیوان در طول روز جهت دفع کردن سموم اضافی از بدن و آبرسان به آن ضروری می‌باشد، اما این موارد تنها فواید نوشیدن آب نیستند، بلکه آب می‌تواند به کاهش وزن شما نیز به ویژه در قسمت‌ های میانی بدنتان کمک کند. اگر قصد دارید شکمتان صاف شود، دور الکل را نیز خط بکشید، چون عملکرد سیستم بدنتان را با مشکل مواجه کرده و موجب کم آبی آن خواهد شد.

  • مصرف پروتئین بیشتر

خوردن پروتئین‌های مناسب و رژیمی که کیفیت خوب و بالایی داشته باشند، می‌تواند بر روی کاهش چربی در قسمت شکم موثر واقع شود، چون این پروتئین‌ها موجب متابولیسم بیشتر در بدن خواهند شد که در پی آن احساس گرسنگی نیز کاملاً از بین می‌رود. موادی مانند جوانه گندم، عدس، سویا، مرغ، خورشت، ماهی پخته و قارچ گزینه‌های خوبی هستند که سرشار از پروتئین می‌ باشند.

 لاغری شکم و پهلو

  • حذف غذاهای نشاسته‌ دار

مورد بعدی جهت لاغر کردن شکم و پهلو حذف کردن غذاهای نشاسته‌دار مانند برنج، نان سفید، رشته فرنگی، ماکارونی، سیب زمینی، ذرت و غیره است، چون نشاسته در بدن ما به آسانی به قند تجزیه شده و حتی می‌تواند به صورت چربی نیز ذخیره شود، پس اگر به دنبال روش‌های لاغری شکم و پهلو بدون درد و خونریزی هستید دور مواد غذایی نشاسته‌ دار را خط بکشید.

  • استفاده از کربوهیدرات‌ های سالم

پیشنهاد ما این نیست که کربوهیدرات‌ها را به طور کامل کنار بگذارید، زیرا خوردن برخی از آنها جهت تامین انرژی روزانه ضروری است و حتی بسیاری از آنها در دسته کربوهیدرات‌های مفید قرار می‌گیرند که حاوی برخی مواد معدنی و ویتامین‌ها هستند، اما توجه کنید که تنوع کربوهیدرات‌ها بسیار بالا است، به همین دلیل شما باید آن دسته از منابع کربوهیدراتی را انتخاب کنید که سالم هستند و می‌توانند نقش مثبتی در لاغری شما داشته باشند. اگر هدف شما حذف کردن چربی شکمتان است حتماً کربوهیدرات‌های سالمی مانند فیبر غلات، برنج قهوه‌ای و جو دوسر را انتخاب کنید که غنی از فیبر می‌باشند و شما را به مدت طولانی سیر نگه می‌ دارند.

  • استفاده از پروبیوتیک‌ ها

مورد دیگری که به عنوان یکی از روش‌های لاغری شکم و پهلو بدون درد و خونریزی شناخته شده است، مصرف پروبیوتیک‌ها می‌باشد. پروبیوتیک‌ها به عنوان مواد موثر جهت سلامت دستگاه گوارش معرفی شده‌اند که به تجزیه غذا نیز کمک می‌کنند، برای اینکه به رژیم غذایی خودتان پروبیوتیک بیشتری اضافه کنید باید دوغ و ماست بخورید که دارای مقادیر بالای پروبیوتیک هستند، البته می‌توانید از مکمل‌های پروبیوتیک نیز استفاده کنید.

  • پیاده‌ روی کردن

یک راه دیگر نیز برای لاغری شکم پهلو بدون استفاده از هر گونه دستگاهی وجود دارد و آن هم انجام پیاده‌روی می‌باشد، یعنی اگر بتوانید در طول روز به مدت ۳۰ دقیقه به صورت آرام پیاده‌روی کنید، متابولیسم بدنتان بسیار افزایش می‌یابد، به طوری که در هر روز می‌توانید مقداری از چربی‌های شکم و پهلوی خودتان را با این روش از بین ببرید.

  • خواب خوب و کافی

وقتی که در طول شب خواب خوب و کافی نداشته باشید در این حالت بدن شما شروع به تولید هورمون‌ های استروئید و استرس خواهد کرد، چون این هورمون‌ ها تاثیر مستقیمی بر روی سیستم گوارشی ما دارند و می‌ توانند جهت ایجاد یبوست و نفخ موثر واقع شوند. از طرفی استرس می‌تواند تولید کورتیزول را در بدن افزایش دهد که ماده افزایش دهنده برای چربی‌ های کمر و پهلو می‌ باشد. پس سعی کنید تکنیک‌ ها و راه‌ هایی را انتخاب کنید که بدن شما از استرس دور باشد که یکی از این راه‌ ها نیز تنظیم کردن خواب و حداقل ۷ ساعت خوابیدن در طول شبانه روز می‌ باشد.

کلام پایانی

فراموش نکنید هر کدام از این روش‌ ها می‌ تواند برای شما یک گزینه مثبت جهت لاغری شکم و پهلو باشد و همان به همان نسبت در افراد دیگر تاثیر کمتری اعمال کند، پس انتخاب روش مناسب دقیقاً به وضعیت بدنی و صد البته پشت کار و مصمم بودن شما بستگی دارد. امیدواریم مطالب این وب سایت برای شما مفید بوده باشند. با تشکر از همراهی شما، در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره قبل از سفارش جزئی و عمده داشته باشید. مشاورین رهاآرا از طریق راه های ارتباطی درج شده، می توانند شما مخاطب عزیز را راهنمایی کنند. 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط