دستگاه لاغری ۳Max CoolShaping

نکاتی که قبل از خرید دستگاه لاغری ۳Max CoolShaping باید بدانید

لاغری با دستگاه لاغری ۳Max CoolShaping چگونه است ؟ آیا تمایل دارید در خصوص مکانیزم عملکرد این تکنولوژی سلامت و زیبایی بیشتر بدانید؟  امروزه به خاطر مصرف غذاهای فست فودی و پرکالری افزایش وزن مخصوصاً در بین بانوان رواج بیشتری پیدا کرده است. زندگی ماشینی، آپارتمانی و اداری باعث شده تا در قرن ۲۱ اضافه وزن به عنوان یک مشکل مهم تلقی شده و سلامت افراد را به خطر بیندازد. روش‌های مختلفی برای لاغری وجود دارد ورزش و تغذیه سالم از روش‌های مورد تایید کارشناسان غذایی است. ولی در اکثر مواقع کاربران به دنبال عمل‌های جراحی از جمله لیپوساکشن، بوتاکس معده و عمل اسلیو معده هستند. روش‌های ذکر شده تاثیر زیادی بر لاغری دارد ولی احتمال ۵ درصد مرگ و میر برای افراد دارد. یکی از خطرات کم عارضه و تاثیرگذار که به مدت طولانی باعث لاغری موضعی می‌شود لاغری با دستگاه کول شیپینگ البته اکثر افراد آگاهی کافی در مورد این روش ندارند. بنابراین در ادامه مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات علمی و تخصصی لازم در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی دستگاه لاغری ۳Max Cool Shaping چیست؟

تمامی نمونه های دستگاه لاغری  CoolShaping گواهی CE اروپا را دریافت کرده اند.

دستگاه لاغری ۳Max Cool Shaping گواهی رسمی FDA کره جنوبی را دریافت کرده است.

این دستگاه چه تکنولوژی برتر برای لاغری مژه‌ای داشته که علاوه بر لاغری باعث جوانسازی و کشسانی پوست می‌شود.

دستگاه لاغری ۳Max Cool Shaping چهار هندپیس پرکاربرد دارد.

دستگاه لاغری ۳Max Cool Shaping چگونه کار می کند؟

شیوه عملکرد دستگاه لاغری ۳Max Cool Shaping تاثیر زیادی بر لاغری موضعی دارد در ادامه مراجع و روند کار این دستگاه را توضیح می‌دهیم

. دستگاه خنک کننده تراپی

یکی از مراحل لاغری با دستگاه کول شیپینگ، خنک کننده تراپی است.  خنک‌سازی فرایندی است که سلول‌های چربی برای مقابله با اثرات سرما به کار می‌برند. وقتی سلول‌ها در دماهای بالاتر از انجماد حدوداً -۱ درجه سانتی‌گراد تحت تاثیر قرار بگیرند، خنک‌سازی فعال می‌شود. این فرایند شامل موارد زیر است:

  • فعال‌سازی کانال‌های یونی
  • انتقال یون‌های کلسیم به داخل سلول
  • آغاز سیگنال برای آغاز آپوپتوز، یا مرگ سلولی برنامه‌ریزی شده

آپوپتوز منجر به تجزیه و تحلیل سلول‌های چربی شده و هیچگونه التهابی در بدن ایجاد نمی‌کند. وقتی سلول‌های چربی در دماهای پایین‌تر از دمای بدن یعنی ۳۷ درجه سانتی‌گراد برای مدت زمان کوتاه‌تری قرار می‌گیرند، نیاز به مکانیسم‌های خنک‌سازی دارند تا از تجمع بیش از حد چربی در داخل سلول جلوگیری شود. این فرآیند شامل افزایش فعالیت میتوکندری‌ها، افزایش تولید ATP و فعال‌سازی پروتئین‌های حفظ ساختار سلولی می‌شود. از نظر علمی سلول‌های چربی نسبت به سایر بافت‌ها و سلول‌های پوستی و ماهیچه‌ای به سرما حساس‌تر بوده و باعث ذوب شدن آن می‌شود. این روش برای درمان شبه ژنیکوماستی مردانه مناسب است.

دستگاه کویتیشن آر اف وکیوم، اولتراسونیک در مقابل کول شیپینگ

همانطور که اشاره شد، دستگاه کویتیشن RF تری مکس (۳Max) تکنولوژی پیشرفته‌ و دارای اعتبار جهانی با مکانیزمی پیشرفته و بدون عارضه های مضر برای سلامت می باشد، که برای رفع سلول‌های چربی و بهبود ظاهر بدن به کار می‌رود. این دستگاه برای کارایی بیشتر با امواج صوتی با فرکانس بسیار بالا تا ۸۰۰۰۰ هرتز و ارتعاشات شدید کار می‌کند تا سلول‌های چربی را تحریک کرده و گلیسیرین، تری‌گلیسرید و اسید آزاد در بدن تولید می‌کند. هدف اصلی این دستگاه شامل موارد زیر است؛

  • افزایش حرارت در عمق پوست و لایه‌های زیرین به منظور شکستن و تخریب سلول‌های چربی است
  • با حرکات و ضربات متعدد به سطح پوست، دستگاه به طور مستقیم بر روی مناطق مورد نظر اعمال می‌شود. 
  • این فرآیند منجر به آزاد شدن گلیسیرین تری‌گلیسرید و اسید آزاد شده و به نوبه خود باعث تخریب و حذف سلول‌های چربی می‌گردد.

دستگاه لاغری تری مکس کول شیپینگ

عوارض لاغری با دستگاه کول شیپینگ چیست؟

لاغری با دستگاه کول شیپینگ نسبت به روش‌های دیگر عوارض کمتری دارد. برای درک بهتر موضوع عوارض این دستگاه توضیح می‌دهیم:

  • ارتشاعات باعث افزایش جریان خون می‌شود.
  • برای رسیدن به هدف اصلی احتیاج به جلسات مکرر خواهید داشت.
  • استفاده از این دستگاه زمانی موثر است که تغذیه مناسب داشته باشید.
  • پیاده‌روی و نوشیدن آب زیاد نیز از دیگر مواردی است که بعد از لاغری با دستگاه باید آن را رعایت کرد.
  • تغییر ظاهری پوست برای مدت کوتاه

دستگاه لاغری ۳Max CoolShaping روش کم عارضه و غیر جراحی بوده و هزینه آن نسبت به روش‌های دیگر کمتر است، ولی برای تاثیر بیشتر توصیه می‌شود تمامی توصیه‌های پزشک معالج را رعایت کنید در غیر این صورت امکان بازگشت چربی وجود خواهد داشت.

مزایای دستگاه کویتیشن RF مدل تری مکس (۳Max) چیست؟

از مزایای لاغری با دستگاه کول شیپینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چربی‌های اضافی بدن را از بین برده  باعث لاغری موضعی می‌شود.
  • به فرم دهی بدن کمک زیادی می‌کند.
  • علاوه بر سلول‌های چربی سلولیت‌های بدن را نیز از بین برده و به پوست شادابی و نشاط بیشتری می‌بخشد.
  • علاوه بر چربی‌های شکم می‌توانید چربی‌های اضافی در کمر بازو و ران را نیز از بین ببرید.
  • لاغری با نوع افتادگی پوستی می‌شود، چون خاصیت ارتجاعی فیبروبلاست های بافتی می‌شود، همین امر به عنوان خاصیت جوانسازی شناخته می‌شود.
  • به رفع چین و چروک‌های سطحی گردن و بازو کمک می‌کند.

البته دستگاه لاغری ۳Max CoolShaping نه تنها برای لاغری، بلکه برای درمان‌های دیگری نیز کاربرد دارد. مهمترین آن تسکین درد بدن و بهبود بیماری‌های کمر است. از مزایای اصلی این دستگاه می‌توان به لیفتینگ پوست و سفت کردن آن اشاره کرد. 

تاثیر درمان سلولیت با دستگاه لاغری ۳Max CoolShaping 

بله، این دستگاه در بهبود سلولیت موثر است. سلولیت یک وضعیت پوستی بوده و در مناطقی از بدن که چربی ذخیره شده، مانند باسن و ران‌ها، مشاهده می‌شود. این وضعیت با تشکیل ضخامت‌های مشخص و ظاهری مانند خمیر یا پوسته پرتقالی شکل مشخص می‌شود. لاغری با دستگاه کول شیپینگ به کاربر کمک می‌کند تا علاوه بر کاهش وزن و رفع چربی‌های موضعی سلولیت موجود در بدن را نیز از بین ببرند.

دستگاه کویتیشن ۳Max در کدام نقاط بدن مورد استفاده قرار می گیرد؟

از این تکنولوژی نوین در صنعت زیبایی و سلامت،می توان برای شکم، سینه، کمر، بازو، ران و حتی صورت و غیره استفاده کرد و بهترین نتیجه ممکن را کسب نمود. مهم ترین عملکرد این دستگاه عبارتند از:

  • حذف چین و چروک سطحی بر روی صورت
  •  از بین بردن افتادگی ماهیچه‌های صورت و گردن و جوانسازی کردن
  • درمان ترک‌های موجود در شکم که بیشتر علت اصلی آن حاملگی یا چاقی است.
  • لاغری موضعی برای کسانی که به دنبال لاغری دور شکم و دور کمر هستند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد لاغری با دستگاه کول شیپینگ در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان رها آرا در تماس بوده و به صورت اینترنتی یا تلفنی سوالات خود را از آنها بپرسید. امیدواریم مطالب این وب سایت برای شما مفید واقع شده باشد. با آرزوی سلامتی برای شما مخاطب گرامی. رها آرا

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط