خرید دستگاه لاغری مناسب

فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید دستگاه لاغری مناسب

فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید دستگاه لاغری مناسب کدامند؟ شما برای انتخاب و خرید یک دستگاه لاغری مناسب به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ از آنجایی که دستگاه‌های لاغری امروزه محصول برندهای مختلفی هستند و هر کدام با عملکردهای خاصی کار چربی‌سوزی و لاغری را انجام می‌دهند بنابراین لازم است که پیش از اقدام به خرید اطلاعات لازم در خصوص یک دستگاه لاغری خوب داشته باشید تا بتوانید دستگاهی را با ویژگی، کارایی و البته عملکرد خوب خریداری کنید. این ویژگی‌ها ممکن است در دستگاه‌های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد، بنابراین پیش از انتخاب حتماً باید هدف خودتان از استفاده آن را مشخص کنید. در این مقاله فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید دستگاه لاغری مناسب را بررسی می کنیم.

نکات کلیدی برای انتخاب و خرید دستگاه لاغری مناسب

گفتم که دستگاه‌ های لاغری متنوع هستند و هر کدام از آن ها با عملکرد و کارایی متفاوتی توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند. این که ما بتوانیم یک دستگاه مناسب جهت فرایند لاغری را انتخاب کنیم بستگی به نحوه و نوع استفاده ما از آن دستگاه دارد. برای انتخاب و خرید دستگاه لاغری مناسب مانند دستگاه لاغری + ۳max یا هر نوع دستگاه لاغری دیگری فاکتورها و ویژگی‌ های مهم زیر را در نظر داشته باشید:

  • کامبو بودن دستگاه

کامبو بودن دستگاه یعنی این که دستگاه همزمان بتواند از دو تکنولوژی نوین rf و کویتیشن جهت انجام فرایند لاغری استفاده کند. این ویژگی در دستگاه‌ های لاغری چند مزیت خوب به همراه دارد. نخستین مزیت این است که شما با خرید دستگاه لاغری مجهز به هر دو سیستم در واقع یک دستگاه چند منظوره را خریداری کرده‌اید که هر دو فرایند را می‌ تواند به طور همزمان و بدون هیچ گونه تاخیر یا اختلالی انجام دهد. نتیجه این است که با خرید چنین دستگاهی شما در واقع می‌ توانید در هزینه‌ های خرید نیز صرفه‌ جویی کنید، چون در این رابطه نیازی نیست دو دستگاه جداگانه را خریداری کنید.

  • کالیبره بودن سیستم

توجه کنید اگر دستگاه مورد نظر شما کالیبره نباشد، قطعاً جواب خوبی از آن نخواهید گرفت و حتی ممکن است موجب سوختن و آسیب بافت‌های شما شود. دستگاه‌های اورجینال با کیفیت بالای کالیبره می‌توانند انرژی که از دستگاه ساطع می‌شود و به بافت‌های بدن می‌رسد را مطابق با استانداردهای جهانی تنظیم کنند، به این ترتیب بدن بیمار هیچ گونه آسیبی نمی‌بیند، علاوه بر آنکه بهترین و بالاترین جوابدهی را نیز از آن به دست می‌ آورد.

  • سیستم وکیوم

سیستم وکیوم در فرایند لاغری داخل دستگاه‌ های لاغری اهمیت بسزایی دارد، چون در وکیوم بسیاری از دستگاه‌ ها خاصیت مکش را می‌ بینیم. در واقع وکیوم به علت خون رسانی درست و مناسب موجب تغذیه بافت‌ ها و اکسیژن رسانی به آنها خواهد شد که طی این عمل درناژ لنفاوی افزایش پیدا می‌ کند، به همین دلیل چربی سوزی در سلول‌ های چربی سریع‌تر رخ می‌ دهد و باعث دستیابی به یک جوابدهی سریع و چند برابری در برابر دیگر سیستم‌ ها خواهد شد. چون در هنگام کار کردن با دستگاه به وسیله کویتیشن در بین چربی‌های موجود حفره‌ هایی به وجود می‌آید، به این ترتیب ما به سیستم قدرتمندی نیازمند هستیم که علاوه بر انجام لیفت بافت‌ ها، چربی ها را به مکان مشخصی نیز انتقال دهد که در نهایت از طریق ادرار و غدد لنفاوی دفع شود، این کار دقیقاً توسط وکیوم قابل انجام می‌باشد.

 دستگاه لاغری مناسب

  • کویتیشن دستگاه

امواج التراسونیکی که در داخل دستگاه‌ های لاغری به وجود می‌آید، موجب می‌ شود بین بافت‌های چربی حفره‌ های به وجود بیاید که در نهایت موجب شکستن چربی‌ ها خواهد شد و در نتیجه آن فرایند لاغری رخ می‌ دهد. این کار تنها با یک سیستم کویتیشن قابل انجام نیست و اگر این سیستم با سیستم rf در کنار یکدیگر قرار بگیرند، در مرحله نخست گسست چربی‌ ها رخ می‌ دهد و در مرحله بعدی لیفت بافت‌ها اتفاق می‌ افتد که به موجب آن از ایجاد سلولیت و چروک شدن پیشگیری خواهد شد.

  • سیستم rf

موضوع دیگری که در هنگام خرید دستگاه لاغری حتماً باید به آن توجه شود، موجود سیستم rf در آن است. این سیستم در داخل بدن موجب افزایش یافتن خون رسانی خواهد شد که به دنبال آن نیز یک اثر حرارتی به وجود می‌ آید و موجب تحریک شدن فیبروپلاست‌ ها می‌ شود. در نهایت این فرایند نیز لیفت پوست و کلاژن سازی رخ می‌ دهد یعنی دقیقاً آن چیزی که ما پس از فرایند لاغری انتظار داریم، چون در غیر این صورت احتمال ایجاد چین و چروک بر روی پوست وجود دارد.

  • کیفیت دستگاه

مورد دیگری که در خصوص خرید هر نوع دستگاه لاغری صدق می‌ کند، این است که دستگاه با کیفیت بالایی تولید شده باشد، چون کارایی و عملکرد در این دستگاه‌ ها بسیار مهم است و تنها شما از دستگاهی می‌ توانید عملکرد عالی را انتظار داشته باشید که یک برند معتبر آن را تولید کرده باشد. امروزه به علت استقبال بی‌ نظیر و رو به افزون صرف کنندگان از این دستگاه‌ ها برندهای زیادی آن ها را با تنوع بالا تولید می‌ کنند که قطعاً هر کدام از این تولید کنندگان برای وسیله مورد نظر اپشن‌ های خاصی را تعریف کرده اند، از طرفی دستگاه‌ های لاغری جدید نسبت به انواع دستگاه‌ های قدیمی کارایی‌ های بهتری دارند و گاهی اوقات حتی چند کار مختلف را به طور هم زمان انجام می‌ دهند.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید دستگاه لاغری مناسب را بررسی کردیم. دستگاه‌ های لاغری که جهت کاهش وزن و چربی سوزی مورد استفاده قرار می‌ گیرند، آپشن‌ های مختلفی دارند، به طوری که گاهی برخی از آن ها چند منظوره هستند و هم زمان می‌ توان از آن برای چندین کار متفاوت استفاده کرد. فاکتورها و مواردی که در بالا به توضیح آن ها پرداختیم جز نکات مهمی هستند که بهتر است در هنگام خرید دستگاه لاغری مناسب به آنها توجه داشته باشید. گاهی ممکن است دستگاه مورد نظر تنها یکی از این فاکتورها را داشته و برعکس گاهی نیز احتمال دارد دستگاه به روز و کارآمدی را انتخاب کنید که تمامی فاکتورها و ویژگی‌های ذکر شده را داشته باشد.

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط